.
.
Kantoorbestellen is uw partner voor kantoormateriaal. Met 34.000
kantoorartikelen in onze webshop vindt u gegarandeerd wat u zoekt, van
papierwaren en printers, cartridges tot presentatiemateriaal. En zelfs
kantoormeubilair kunt u bij ons onmiddellijk online bestellen.
Indien gewenst komen we zelf ter plaatse, bij U op kantoor, om uw project te bespreken en samen met u een voorstel uit te werken.
Onze dank voor uw bezoek aan kantoorbestellen.be, de webshop die een
one-stop-shop wil zijn voor zowel particuliere als zakelijke klanten
die niet eindeloos willen zoeken doch wel kordaat hun
noodzakelijke aankopen willen doen aan scherpe prijzen.
Contacteer ons gerust
voor meer info. Met kantoorbestellen zet u een eerste stap naar een
kantoor waar u zich thuis voelt het werken nog zo aangenaam wordt.
Wij adviseren u graag over de juiste kantoorartikelen voor uw werkomgeving, van uw medewerkers én uw budget.
U
kunt dan ook rekenen op promoties voor meer dan 250 grote merken. En
dat het hele jaar door. Voor veel artikelen wordt ook een
budgetvriendelijk alternatief geboden.
Door de juiste samenwerkingen uit te werken met kantoorexperten geniet u van een schaalgrootte die zich vertaald in:
P.S.: Vergeet niet om eens te grasduinen in onze promo's.
U kunt uw bureauartikelen zakelijk bestellen maar ook laten leveren
bij uw medewerkers thuis indien ze hun activiteiten op een andere
locatie zouden uitvoeren.
Per medewerker kan u een afzonderlijk
profile aanmaken met alle nodige informatie om een vlotte afhandeling te
garanderen, de factuur wordt opgemaakt op het bedrijf.
Alle bestelde artikelen worden binnen de 24 uur bij u op kantoor
geleverd! Want kantoorbestellen gaat niet alleen voor het meest
uitgebreide aanbod, maar ook voor een topservice.
Door een hechte samenwerking met lokale partners die hun ervaring en
kennis reeds bewezen hebben bestaat ook de mogelijkheid om bij u op
kantoor langs te komen om een oplossing op maat en volgens uw budget uit
te werken voor uw project.